دامپزشکی حیوانات خانگی

اطلاعات در مورد حیوانات

دامپزشکی حیوانات خانگی

اطلاعات در مورد حیوانات

طبقه بندی موضوعی

برند رویال کنین

يكشنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۱، ۰۱:۵۸ ب.ظ

رویال کانین برید سلامت نوتریشن دارای منابع پروتئینی مختلفی است. هر غذای سگ با شکل، اندازه و بافتی طراحی شده است که برای یک نژاد خاص بهینه شده است. زیر نام تجاری Royal Canin's Size Health Nutrition شامل 5 دستور غذا است که هر کدام برای یک نژاد خاص بهینه شده اند. نژاد غول پیکر، نژاد بزرگ، متوسط، کوچک و فوق کوچک. خط محصولات دامپزشکی رویال کنین شامل ده ها دستور العمل تخصصی است که برای درمان یا پیشگیری از بیماری های مختلف طراحی شده اند. این غذای سگ از دامپزشک شما در دسترس است، اما می توان آن را به صورت آنلاین نیز با صرفه جویی قابل توجهی سفارش داد. مالک رویال کنین کیست؟ این شرکت در سال 1968 توسط دامپزشک فرانسوی، دکتر ژان کاتاری تأسیس شد. پس از یک دوره طولانی رشد پایدار در اروپا، این شرکت توسط شرکت آمریکایی Mars, Inc. در سال 2001 خریداری شد. غذاهای حیوانات خانگی در چندین کارخانه در سراسر جهان، از جمله انتاریو، کانادا و شمال سیوکس، داکوتای جنوبی، تولید می شوند.

 

تجزیه و تحلیل مواد تشکیل دهنده محصولات رویال کنین

اولین ماده تشکیل دهنده این غذای سگ، غذای فرعی مرغ است که محصول خشک شده ضایعات کشتارگاهی است. پس از برداشتن تمام برش های انتخابی، از آنچه از یک مرغ ذبح شده باقی مانده است ساخته می شود. از طرف دیگر، غذاهای جانبی کنسانتره گوشت هستند و تقریباً 300٪ پروتئین بیشتری نسبت به مرغ تازه دارند. کیفیت این ماده بسته به کالیبر مواد اولیه به دست آمده توسط سازنده می تواند متفاوت باشد. ماده دوم برنج قهوه ای است، یک کربوهیدرات پیچیده که (پس از پخته شدن) می تواند نسبتاً آسان هضم شود. با این حال، جدای از محتوای انرژی طبیعی، برنج ارزش غذایی کمی برای سگ دارد. ماده سوم شامل بلغور جو دو سر است، یک غلات کامل، شکلی از جو دوسر که حداقل فرآوری شده است. به استثنای محتوای کالری و این واقعیت که آنها همچنین فاقد گلوتن هستند، بلغور جو دوسر را می توان از نظر ارزش غذایی متوسط در نظر گرفت. ماده چهارم، پودر گلوتن ذرت است. گلوتن باقیمانده لاستیکی است که وقتی ذرت بیشتر کربوهیدرات نشاسته ای خود را از آن شسته شود، باقی می ماند. اگرچه کنجاله گلوتن ذرت حاوی 60 درصد پروتئین است، اما انتظار می رود این ماده از ارزش بیولوژیکی پایین تری نسبت به گوشت برخوردار باشد. و محصولات گیاهی کم‌هزینه‌تر مانند این می‌توانند به طور قابل‌توجهی کل پروتئین گزارش شده روی برچسب را افزایش دهند - عاملی که باید هنگام قضاوت در مورد محتوای گوشت واقعی این غذای سگ در نظر گرفته شود. ماده پنجم برنج آبجو را فهرست می کند. برنج برورز یک محصول جانبی غلات است که از تکه های کوچکی که پس از آسیاب برنج کامل باقی می ماند تشکیل شده است. جدا از انرژی کالری موجود در آن، این ماده فقط ارزش غذایی کمی برای سگ دارد. بعد از طعم های طبیعی، چربی مرغ را پیدا می کنیم. این ماده از پخت مرغ به دست می آید، فرآیندی شبیه به تهیه سوپ که در آن چربی خود از سطح مایع جدا می شود. چربی مرغ سرشار از اسید لینولئیک است، یک اسید چرب امگا 6 که برای زندگی ضروری است. اگرچه خیلی اشتها آور به نظر نمی رسد، اما چربی مرغ در واقع یک ماده با کیفیت است. عنصر هشتم، پودر گوشت خوک است، یکی دیگر از کنسانتره های گوشتی غنی از پروتئین. ماده نهم، تفاله چغندر است. تفاله چغندر یک ماده بحث برانگیز، محصول فرعی فرآوری چغندرقند با فیبر بالا است. برخی تفاله چغندر را به عنوان یک پرکننده ارزان قیمت محکوم می کنند، در حالی که برخی دیگر مزایای برجسته آن را برای سلامت روده و قند خون ذکر می کنند. ما در اینجا فقط توجه شما را به این بحث جلب می کنیم و معتقدیم گنجاندن تفاله چغندر در مقادیر معقول در بیشتر غذاهای سگ کاملاً قابل قبول است. ماده بعدی سلولز پودری است که یک فیبر گیاهی غیرقابل هضم است که معمولاً از محصولات فرعی فرآوری سبزیجات تهیه می شود. به جز فواید معمول فیبر، سلولز پودری هیچ ارزش غذایی برای سگ ندارد.

 

از اینجا، این لیست به تعدادی از موارد دیگر ادامه می یابد.

 

اما برای واقع بینانه بودن، موادی که در این فهرست قرار دارند (به غیر از مکمل های غذایی) احتمالاً بر امتیاز کلی این محصول رویال کانین تأثیر نمی گذارد. با 6 استثناء قابل توجه… اول اینکه این غذا شامل گلوتن گندم است. گلوتن باقیمانده لاستیکی است که پس از شستشوی بیشتر کربوهیدرات نشاسته ای گندم از آن خارج می شود. اگرچه گلوتن گندم حاوی 80 درصد پروتئین است، اما انتظار می رود که این ماده از ارزش بیولوژیکی پایین تری نسبت به گوشت برخوردار باشد. و محصولات گیاهی کم‌هزینه‌تر مانند این می‌توانند به طور قابل‌توجهی کل پروتئین گزارش شده روی برچسب را افزایش دهند - عاملی که باید هنگام قضاوت در مورد محتوای گوشت واقعی این غذای سگ در نظر گرفته شود. بعد، روغن نباتی یک روغن ژنریک با منشا ناشناخته است. نسبت چربی های امگا 6 به امگا 3 در هر روغن از نظر تغذیه ای حیاتی است و می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد (بسته به منبع). بدون دانستن بیشتر، قضاوت در مورد کیفیت موردی که اینقدر مبهم توصیف شده است غیرممکن است. با این حال، در مقایسه با چربی حیوانی نامگذاری شده، یک روغن گیاهی عمومی را نمی توان یک ماده با کیفیت در نظر گرفت.

 

سایت رویال کنین

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی