دامپزشکی حیوانات خانگی

اطلاعات در مورد حیوانات

دامپزشکی حیوانات خانگی

اطلاعات در مورد حیوانات

طبقه بندی موضوعی

 

در حالی که آنها راهنمای مفیدی هستند (و مکان خوبی برای شروع)، نمودارهای غذای سگ محدودیت های خود را دارند. یعنی، آنها سبک زندگی و ژنتیک سگ شما را در نظر نمی گیرند، که هر دو در مقدار تغذیه نقش دارند. دکتر جیمی ویتنبرگ، دامپزشک و مدیر بیمارستان حیوانات کینگزگیت در لوبوک، تگزاس، می‌گوید: «سگ‌ها، مانند انسان‌ها، همه افراد هستند و نیازهای کالری آن‌ها متفاوت است.

 

 

عوامل زیر بر میزان تغذیه سگ تأثیر می گذارد:

 

وزن: اگر سگ شما اضافه یا کم وزن دارد، ممکن است نیاز باشد مصرف روزانه او به طور موقت تغییر کند تا زمانی که به وزن مناسب برسد. دامپزشک شما همچنین ممکن است تغییر به غذای مخصوص سگ را توصیه کند که برای کاهش وزن یا افزایش وزن فرموله شده است.

 

سطوح فعالیت: نمودارهای تغذیه به خودی خود هرگز 100٪ دقیق نیستند زیرا عادات ورزشی سگ شما را در نظر نمی گیرند. بنابراین منطقی است که یک بوردر کولی با اکتان بالا ممکن است به غذای بیشتری نسبت به یک بولداگ خواب‌آلود نیاز داشته باشد. همانطور که دکتر لیندا سیمون، MVB MRCVS، یک جراح دامپزشک مستقر در لندن، به ما می‌گوید: «سگی که وقت خود را در لانه می‌گذراند، یا سگی که زیاد ورزش نمی‌کند، به مقدار زیادی کالری نیاز ندارد».

 

توله‌گی: جای تعجب نیست که همه آن شیطنت‌های توله‌سگ به غذایی با مقادیر بالایی پروتئین، چربی، مواد مغذی و کالری نیاز دارند. بدن در حال رشد یک توله سگ نسبت به یک سگ بالغ به کالری بیشتری نیاز دارد، با تغذیه مکرر.

 

بزرگسالی: همانطور که متابولیسم سگ بالغ کاهش می یابد، کالری مورد نیاز او نیز از این روند پیروی می کند. هنگامی که توله سگ شما به بزرگسالی می رسد، معمولاً می تواند به دو وعده در روز کاهش یابد.

 

سگ‌های مسن: سگ‌های مسن‌تر که نگرانی‌های سلامتی دارند، ممکن است از رژیم غذایی مخصوصی که مواد مغذی مورد نیازشان را تامین می‌کند، سود ببرند. و با کم تحرکی آنها، برخی از سگ های مسن می توانند به وعده های غذایی یک بار در روز تبدیل شوند. اما همیشه قبل از حذف یک وعده غذایی با دامپزشک خود صحبت کنید.

 

برندهای غذایی: متوسط یک فنجان غذای خشک سگ می تواند بین 350 تا 600 کالری داشته باشد. بسته به کالری مورد نیاز سگتان، ممکن است لازم باشد مقدار مصرف را تنظیم کنید تا از تغذیه بیش از حد یا کمتر از حد توله سگ خود جلوگیری کنید.

 

منبع

 

  • pet vet

غذای سگ

پت شاپ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی