دامپزشکی حیوانات خانگی

اطلاعات در مورد حیوانات

دامپزشکی حیوانات خانگی

اطلاعات در مورد حیوانات

طبقه بندی موضوعی

اجتماعی کردن توله سگ یا سگ پاپی

چهارشنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۳:۰۱ ب.ظ

اجتماعی کردن توله سگتان به این معنی است که به او بیاموزید با حیوانات و انسان ها رفتار خوبی داشته باشد. اجتماعی شدن به توله سگ شما کمک می کند در محیط های جدید راحت باشد و او را در موقعیت های جدید مطمئن نگه می دارد. سه ماه اول زندگی توله سگ شما برای رشد او مهم است. در این ماه ها، میل به اجتماعی بودن بر ترس آنها غلبه می کند.

 

چه سنی برای اجتماعی شدن توله سگ بهترین است؟

بحث هایی در مورد اینکه آیا باید توله سگ خود را قبل از واکسینه شدن کامل اجتماعی کنید، وجود داشته است. با این حال، توله ها می توانند تجربیات جدید را بین 3 تا 12 هفتگی به بهترین وجه تحمل کنند. پس از آن مرحله، آنها در مورد چیزهای جدیدی که قبلاً با آنها برخورد نکرده اند محتاط می شوند.

توله سگ ها می توانند کلاس های اجتماعی شدن را از 7 تا 8 هفته شروع کنند. دامپزشکان حداقل یک دور واکسن را 7 روز قبل از اجتماعی شدن و دور اول کرم زدایی توصیه می کنند.

پس از 12 تا 14 هفته اول زندگی توله سگ شما، ادامه معاشرت و آشنایی با محیط های جدید مهم است. این رفتار خوب را تقویت می کند. حفظ یک محیط مثبت برای توله سگ ها مهم است که در حین یادگیری چیزهای جدید احساس امنیت و امنیت کنند.

 

چرا اجتماعی شدن توله سگ مهم است؟

یک توله سگ که به خوبی اجتماعی شده است، سگی با رفتار، آرام و ایمن تر ایجاد می کند. اگر توله سگ شما در موقعیت‌های متنوع‌تری راحت است، احتمال کمتری دارد که در لحظات ترس از پرخاشگری استفاده کند. معاشرت نکردن با توله سگ می تواند منجر به موقعیت های خطرناکی در آینده شود. با توجه به انجمن دامپزشکی آمریکا از رفتار حیوانات، علت شماره یک مرگ و میر سگ های زیر سه سال، مسائل رفتاری است، نه بیماری های عفونی.

 

شما برای تهیه غذای مناسب برای سگ پاپی خود می‌توانید به فروشگاه پت معتبر مراجعه کنید.

 

 

منبع

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی