دامپزشکی حیوانات خانگی

اطلاعات در مورد حیوانات

دامپزشکی حیوانات خانگی

اطلاعات در مورد حیوانات

طبقه بندی موضوعی

حیوانات خانگی مناسب برای بچه ها

شنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۰۲:۵۹ ب.ظ

 

انتخاب یک حیوان خانگی

انتخاب حیوان خانگی مناسب به شما و فرزندتان کمک می کند تا تجربه ای مثبت از مالکیت حیوان خانگی داشته باشید. این هشت حیوان خانگی به خاطر بچه پسند بودن شهرت دارند. سگ ها. سگ ها به عنوان حیوانات خانگی کلاسیک خانواده شناخته می شوند. سگ ها بسیار آموزش پذیر هستند و کودکان نیز می توانند از روند آموزش بهره ببرند. والدین می توانند به بچه ها کمک کنند تا یاد بگیرند که روال هایی را برای غذا دادن به سگ، بیرون بردن آنها برای استراحت در حمام و ورزش تنظیم کنند.

 

بازی با سگ ها یک راه عالی برای بچه ها برای فعال ماندن است، و سگ ها می توانند به کودکان کمک کنند تا در مورد شفقت و اجتماعی شدن نیز بیاموزند. لابرادور رتریورها، گلدن رتریورها، بیگل ها و کولی ها همگی انتخاب های محبوبی برای سگ های خانواده هستند. کودکان خردسال ممکن است نیاز به نظارت داشته باشند، به خصوص با سگ های بزرگ. طول عمر سگ ها متفاوت است، سگ های کوچک بیشتر از سگ های بسیار بزرگ عمر می کنند. سگ ها یک تعهد طولانی مدت هستند، با میانگین سنی حدود 11 سال.

 

گربه ها گربه ها یکی دیگر از حیوانات خانگی محبوب خانواده هستند که به دلیل سهولت نسبی مراقبت از آنها شناخته شده است. یادگیری غذا دادن به گربه ها و نظافت و تمیز کردن جعبه زباله آنها می تواند به بچه ها آموزش مالکیت مسئولانه حیوان خانگی کمک کند. گربه ها نرم و اغلب کم انرژی هستند و می توانند همراهان خوبی برای کودکان کوچکتر باشند. داشتن یک حیوان خانگی پشمالو در خانه حتی ممکن است سیستم ایمنی بچه ها را تقویت کند و احتمال ابتلا به آلرژی را در حین رشد در آنها کاهش دهد. گربه ها حدود 15 سال یا گاهی بیشتر عمر می کنند که این امر آنها را به تعهد طولانی مدت تبدیل می کند.

 

آموزش جعبه خاک به گربه

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی