دامپزشکی حیوانات خانگی

اطلاعات در مورد حیوانات

دامپزشکی حیوانات خانگی

اطلاعات در مورد حیوانات

طبقه بندی موضوعی

چند نکته در مورد خوراکی‌های خانگی و پت‌ها

دوشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۳ ق.ظ

پیاز از هر نوعش، پودر شده، سرخ شده، آب‌پز و … برای گربه‌ها خیلی مضره. پیاز باعث شکسته شدن گلبول‌های قرمز خون گربه می‌شه و مصرف دراز مدتش باعث کم‌خونی گربه می‌شه. سیر و پیازچه تا ۵ برابر از پیاز قوی‌تر هستن. مصرف اون‌ها باعث مشکلات جدی توی سلامتی گربه‌تون می‌شه. مصرف مقدار کمی پیاز برای گربه یا یه حبه سیر ممکنه باعث دل درد گربه بشه اما لازم نیست به خاطرش به دامپزشک مراجعه کنید.

هرچقدر هم که فکر کنید آوکادو مفید است ولی نباید آن را به سگ خود بدهید. آووکادو دارای ماده ای به نام پرسین (persin)  است. این ماده برای انسان‌های که آلرژی ندارند ضرری ندارد. اما مقدار زیادی از آن ممکن است برای سگ سمی باشد. اگر شما در منزلتان آووکادو پرورش می‌دهید، سگ خود را از آن دور نگه دارید. پرسین در برگ‌ها، دانه، پوست و البته میوه آووکادو وجود دارد.

->> خرید غذای گربه

حتی مقدار کمی از کشمش و انگور می تواند باعث بیماری گربه گردد و به سرعت باعث ایجاد نارسایی کلیه در گربه‌ها شود.
در طی ۱۲ ساعت پس از مصرف، گاهی اوقات گربه به استفراغ می افتد.
علائم دیگری که می توانند طی ۲۴ ساعت خود را نشان دهند شامل بی حالی، اسهال، کاهش اشتها، شکم درد، کاهش ادرار و درد شکم است.

->> خرید غذای سگ

توله‌ سگ‌ها ممکن است از شیر بعنوان جایزه استقبال کنند،اما فراموش نکنید که شیر مادر برای سگ ها،با شیر گاوی که ما می‌نوشیم متفاوت استتوله ها معمولا نمی‌توانند به خوبی شیر را هضم کنند و مقادیر زیاد آن می‌تواند باعث اسهال شود. به جای شیر شما میتوانید از ماست ساده استفاده کنید.

 

غذای خانگی

 

-> خرید محصولات پت به صورت حضوری از پت شاپ کیش و آنلاین پت شاپ اسکای پت، کلیک کنید.

  • pet vet

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی