دامپزشکی حیوانات خانگی

اطلاعات در مورد حیوانات

دامپزشکی حیوانات خانگی

اطلاعات در مورد حیوانات

طبقه بندی موضوعی

تاثیر دامپزشکی بر سلامت انسان و حیوان

شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۲:۰۳ ب.ظ

دامپزشکی در کیش

 

-> پت شاپ

با توجه به افزایش روز افزون حیوانات خانگی و احتمال گم شدن و یا به سرقت رفتن احتمالی حیوانات برای رفاه صاحبان حیوانات جهت یافتن هر چه راحت تر حیواناتشان، پلاک کردنی به شکل زیر با جنس تمام استیل که زنگ نخواهد زد و با برش و حک عمیق تمام لیزر که به هیچ عنوان پاک نخواهد شد. نام و اطلاعات تماس مالک بر روی آن قید خواهد شد. تا یابنده بتواند از آن طریق مالک حیوان گمشده را بیابد و یا حتی در برخی موارد شخص سارق برای دریافت مژدگانی نیز با مالک حیوان تماس حاصل می کند.

-> پت شاپ آنلاین

تاثیر دامپزشکی بر حیوانات و انسان‌ها

دامپزشکی سهم بسزایی در سلامت انسان و حیوانات داشته است. این وظایف شامل کاهش چشمگیر منابع حیوانی که انسان را در معرض سل و بروسلوز قرار میدهند، می شود. واکسن های ایمن و موثر برای پیشگیری از بسیاری از بیماریهای حیوانات همراه (حیوانات خانگی) ایجاد شده است ، به عنوان مثال ، بیماری دیستمپر سگ و بیماری دیستمپر گربه (پانلوکوپنی).

-> فروشگاه لوازم حیوانات خانگی | غذای حیوانات خانگی

دامپزشکی و سلامت جامعه

بنا به گفته ی دکتر بهزار امیری ، رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ، «تعداد بسیار زیادی از بیماری‌های عفونی در انسان، زئونوز است و حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد بیماری‌های عفونی که در حال حاضر قابلیت انتقال به انسان دارند منشا حیوانی دارند و بیش از ۷۵ درصد بیماری‌های نوپدید عفونی، بیماری‌های زئونوز است.

-> دامپزشکی در کیش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی