دامپزشکی حیوانات خانگی

اطلاعات در مورد حیوانات

دامپزشکی حیوانات خانگی

اطلاعات در مورد حیوانات

طبقه بندی موضوعی

رویال کنین برند با کیفیت برای حیوانات خانگی

سه شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۲۷ ق.ظ

رویال کنین برای سگ

غذای خشک سگ برند رویال کنین ، را می توان با کیفیت ترین غذای بازار ایران دانست.تنوع و گستردگی محصولات رویال کنین در زمینه خوراک سگ ها منحصر به فرد است.محصولات رویال در این مورد به چند دسته تقسیم بندی می شوند.

اولین دسته بندی را می توان بر اساس سن حیوانات انجام داد.محصولات رویال کنین سگ از غذاهای اصطلاحا “استارتر” برای توله های تازه متولد شده آغاز می شود و تا سگ های بالغ و مسن ادامه می یابد.

نوع دیگر ، طراحی بر اساس نژاد حیوان می باشد که در این زمینه کمپانی رویال برای تمام نژاد های سگ به طور تخصصی به تولید محصول پرداخته است.

 

-> خرید غذای حیوانات خانگی

رویال کنین

-> خرید غذای سگ

 

آیا رویال کنین واقعا خوب است؟

قیمت محصولات غذایی سگ رویال کانین متفاوت است ، اما آنها به طور کلی یک مارک نسبتاً گران هستند. ... در مقایسه با مارک های ارزان قیمت غذای سگ ، Royal Canin کمی گرانتر است و آنها به عنوان مواد مغذی یا مفید استفاده نمی کنند. این بدان معنا نیست که Royal Canin مارک بدی است.

 

رویال کنین برای گربه

غذای گربه رویال کنین را می توان پر فروش ترین خوراک گربه ایران دانست.تنوع در طراحی و توجه به نیاز نژاد های مختلف گربه از خصوصیات خاص این غذا به شمار می رود.

کمپانی رویال کنین با استفاده از سال ها تجربه و استفاده از نیروهای متخصص توانسته برای سنین مختلف ، نژاد های گوناگون و شرایط سلامت متنوع گربه ها ،خوراک مناسب تولید کند.

خوراک گربه رویال کنین علاوه بر اینکه برای نژاد های مختلف به صورت تخصصی تولید شده است ، محصولاتی را برای پیشگیری از بیماری و مراقبت از گربه ها پیشبینی کرده که با عنوان “care” در ابتدای نام محصول شناخته می شود.

 خرید لوازم پت<-

غذای گربه رویال کنین

-> خرید غذای گربه

 

چرا دامپزشکان Royal Canin را توصیه می کنند؟

دامپزشکان Royal Canin را بسیار توصیه می کنند زیرا یک متخصص تغذیه دامپزشکی در کارکنان وجود دارد که مطمئن می شود مواد تشکیل دهنده غذا از کیفیت بالایی برخوردار است و رژیم غذایی از نظر تغذیه متعادل است تا نیازهای سگ را تامین کند.

 

-> معرفی بهترین پت شاپ کیش و دامپزشکی کیش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی