دامپزشکی حیوانات خانگی

اطلاعات در مورد حیوانات

دامپزشکی حیوانات خانگی

اطلاعات در مورد حیوانات

طبقه بندی موضوعی

چه غذای برای گربه خانگیتان مناسب است؟

سه شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۱، ۱۰:۲۸ ق.ظ

غذای گربه

 

برای خرید غذای گربه، انتخاب های گسترده ای وجود دارد و گزینه های موجود را نمیتوان به یک لیست خلاصه کرد. شرکت های گوناگونی وجود دارند که تولید کننده غذای گربه هستند و که امکان خرید مستقیم از آن ها و ارسال به درب خانه وجود دارد. همچنین میتوانید خودتان نیز دست به کار شده و مواد اولیه را از بازار خریداری کنید و خودتان غذای گربه تان را آماده کنید.

 

->> فروشگاه لوازم حیوانات خانگی

 

چه نوع غذایی برای گربه شما مناسب است؟

اکثر افراد برای در دسترس بودن و قیمت کمتر غذای خشک را انتخاب می‌کنند ولی غذای خشک اصلا بهترین انتخاب برای گربه‌ها نیست. گربه‌ها به طور غریزی آب را از غذای خود جذب می‌کنند و مقدار کمی آب می‌نوشند. غذای خشک رطوبت کمی دارد و بیش از حد خشک است. در نتیجه گربه‌ای که از غذای خشک استفاده ‌می‌کند دچار کم آبی مزمن شده و به سلامتش آسیب می‌رساند.

 

->> پت شاپ آنلاین

 

غذای کنسروی:

غذای کنسروی بهترین گزینه برای تغذیه گربه است. هم به دلیل رطوبت‌اش و هم به دلیل کامل‌تر بودن آن نسبت به غذای خشک. همچنین حواستان باشد یک غذای خشک با کیفیت را با یک غذای کنسرو شده بی کیفیت عوض نکنید.

مواد خام:

یک رژیم خانگی که متشکل از مواد خام است گزینه‌ی مناسبی برای گربه‌ها می‌باشد. شما می‌توانید محتویات و مواد تشکیل‌دهنده آن را کنترل کنید. غذای خام با کیفیت متوسط خیلی بهتر از غذای خشک است.

 

->> پت شاپ اسکای پت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی