دامپزشکی حیوانات خانگی

اطلاعات در مورد حیوانات

دامپزشکی حیوانات خانگی

اطلاعات در مورد حیوانات

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در اسفند ۱۴۰۰ ثبت شده است

۲۲
اسفند

ژرمن شپرد

ژرمن شپردها ظاهری بسیار دلهره آور دارند و می توانند نسبت به غریبه‌ها مشکوک شوند که برای کسانی که به دنبال یک حامی هستند عالی هستند. این سگ‌ها فوق‌العاده به صاحب خود وفادار هستند، سگ‌های خانواده‌ی خوبی میشوند، و به توجه زیادی نیاز دارند.

ژرمن شپردها، به مانند تعداد زیادی از سگ‌های کاری، فوق‌العاده باهوش هستند و برای خوش بودن به تمرین و حتی هدف نیاز دارند. هرچند ژرمن شپرد دوست دارد درون خانه و با خانواده‌اش باشد، اما بیشتر در خانه‌ای شاد است که حیاتی بزرگ و درندشت داشته باشد.

 

نژاد کاتن دتویلیر

خوشبختانه کاتن ها سگ های آرامی هستند که برای زندگی در آپارتمان های کوچک مناسب هستند. درست است که از نظر فیزیکی کوچک هستند اما عضلات نسبا قوی دارند. این نژاد عاشق دوست شدن با انسان ها و حیوانات دیگر است و به فعالیت و ورزش های سخت نیازی ندارند همچنین لازم به ذکر است که کتن عاشق بازی کردن است و پیاده روی می کند اما در عین حال از تنها ماندن در خانه رنج نخواهد برد.

 

پاپیلون

نژاد سگ پاپیلون یا پاپیون یا سگ گوش پاپیونی یک نژاد کوچیک و عروسکی ولی مقاوم، هوشیار، فعال و مهربونه. اسم این نژاد رو به خاطر شباهتی که گوش‌های سربالاش به پروانه داره پاپیلون گذاشتن. پاپیلون تو زبون فرانسه به معنی پروانه است. ریشه نژاد سگ پاپیلون به فرانسه برمی‌گرده که به عنوان یک نوع اسپانیل مینیاتوری پرورش داده می‌شدن.

پاپیلون یک سگ خونگی فوق‌العاده است و برای پیاده‌روی‌های کوتاه هم حرف نداره. این نژاد معمولا با گربه و حیوونای دیگه هم خوب کنار میاد (البته اگه درست اجتماعی شده باشه) و برای افرادی که هیچ تجربه‌ای تو نگهداری از سگ ندارن عالیه. خیالت راحت، ما این راهو بلدیم و تو این مطلب هر چی که لازمه در مورد نژاد سگ پاپیلون بدونی رو بهت می‌گیم.

 

نژاد سگ مالتیز

مالتیز یه عروسک سفید و دوست داشتنیه که با راه رفتن بامزه و شیطنت‌هایی که داره هرکسی رو عاشق خودش می‌کنه. اگه عاشق سگ عروسکی سفید هستین مالتیز انتخاب بسیار مناسبیه. این سگ با موهای ابریشمی و نرم و سفید زیبایی که داره حتی بین سگ‌های سفید هم خاص و منحصربفرده.

مالتیزها عمر نسبتا طولانی و ریزش موی کمی دارن و با همه، حتی غریبه‌ها زود دوست می‌شن. موهای بلند و زیبای مالتیز نیاز به رسیدگی و اصلاح منظم داره و می‌تونید با تغییر مدل موی سگتون هربار ظاهر جدید و بامزه‌ای بهش بدین. خیالت راحت ما این راهو بلدیم و در مقاله معرقی سگ مالتیز می‌تونید با این کوچولوی سفید و مهربون و شرایط نگهداریش بیشتر آشنا بشید.

 

سگ سرابی

سگ سرابی سگی قدرتمند و تنومند با اصالتی ایرانی هست که قدمتش به ایران باستان برمیگرده در کشورمون خیلی پرطرفداره.

جزء گونه سگ‌های ماستیف محسوب می‌شه. به همین خاطر بعضی ها سگ سرابی رو به اسم پرشین ماستیف یا سگ ماستیف ایرانی هم می‌شناسن. به طور کلی ماستیف‌ها به جثه‌ی بزرگ، بدن عضلانی و قدرتمند، و پوزه‌ی آویزنوشون معروفن. البته سگ سرابی نسبت به بقیه نژادهای ماستیف، پوزه‌ی جمع و جورتری داره و فقط لب پایینش یه مقدار آویزونه. زادگاه اصلی سگ سرابی، سراب آذربایجان هست که منطقه‌ای نزدیک به اردبیله و از اونجا به همه‌ی جهان رفته.


 

 

برای خرید آنلاین غذا و لوازم حیوانات خانگی کلیک کنید.

 

۲۲
اسفند

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

۲۲
اسفند

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.